شهردار ابهر با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری ابهر 440 میلیارد ریال است، گفت: پروژه‌های عمرانی زیادی امسال در شهر ابهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 12 April 2016
عبدالعلی قاسم‌پور در گفت‌وگو با فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های متنوع عمرانی در سال 95 توسط شهرداری ابهر اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به بودجه 440 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده برای شهرداری ابهر در سال 95، اضافه کرد: 60 درصد بودجه سال جاری شهرداری ابهر به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.
شهردار ابهر تصریح کرد: 40 درصد باقی‌مانده از بودجه نیز صرف امور جاری و روزانه شهرداری ابهر می‌شود.
قاسم‌پور با بیان اینکه مطابق با قانون باید 40 درصد بودجه شهرداری‌ها به پروژه‌‌های عمرانی اختصاص داشته باشد، بیان کرد: شهرداری ابهر در راستای توسعه عمرانی این شهر سقف بودجه عمرانی را در سال 95 به 60 درصد میزان بودجه افزایش داده است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری ابهر بحث توسعه، عمران و آبادی هرچه بیشتر شهرستان ابهر در سال 95 است.
شهردار ابهر با تاکید بر اجرای مطلوب پروژه‌های عمرانی ابهر، ابراز کرد: یکی از طرح‌های عمرانی شهرداری در سال جاری تکمیل سالن اجتماعات یک هزار و 200 نفری ابهر است.
قاسم‌پور در ادامه با تشریح دیگر پروژه‌های عمرانی شهر ابهر، گفت: طرح نهضت آسفالت که شامل چند طرح عمرانی و توسعه شهری است نیز در سال 95 اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: این طرح شامل توسعه شبکه‌های عمرانی، جدول‌گذاری معابر، آماده‌سازی و کف‌پوش معابر شهرستان ابهر است.
شهردار ابهر تصریح کرد: راه‌اندازی سینمای خانواده شهرستان ابهر نیز از جمله برنامه‌های مهم سال جاری شهرداری است.
قاسم‌پور از اجرا و آغاز ساخت طرح سرمایه‌گذاری مجمع تجاری و فرهنگی ابهر خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه 40 میلیارد تومانی اجرا می‌شود.
وی میزان سرمایه‌گذاری شهرداری را در این طرح 17 میلیارد تومان و آورده بخش خصوصی را 23 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری ابهر است.
شهردار ابهر در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از بازارچه سنتی ابهر و توسعه فضای سبز شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری ابهر است که در دستور کار جدی این سازمان قرار گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار