امام جمعه هیدج گفت: کم‌کاری در حوزه فرهنگی صدمه‌های جبران‌ناپذیری دارد که آسیب‌های اجتماعی یکی از این صدمه‌هاست.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ 09 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام اسدالله زارعی امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر هیدج، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی زیرمجموعه شورای انقلاب فرهنگی است، اظهار کرد: مصوبات این شورا باید اجرایی شود و ضمانت اجرا نیز دارد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان این جلسات را جدی بگیرند، گفت: این جلسات، مهندسی فرهنگی است و اعضایی که براساس قانون برای جلسات این شورا شناسایی شده‌اند، متناسب با اداره‌هایی هستند که در شهرستان داریم.

امام جمعه هیدج با یادآوری اینکه شورای فرهنگ عمومی به شرطی موفق خواهد بود که ایده داشته باشد، بیان کرد: باید از همه عقاید و نظر‌های جامعه در جلسات این شورا استفاده شود.

او ادامه داد: وظیفه ما در مهندسی فرهنگی دفاع تمام‌قد از اسلام و رساندن پیام دینی بدون لکنت است.

زارعی با توضیح اینکه همه ما باید در ایجاد فرهنگ ناب دینی و استواری آن تلاش کنیم، گفت: در این مسیر باید تلاش شود تا موانع برطرف و انس و الفت بین مردم ایجاد شود.

وی گریزی به موضوع ایجاد موزه مردم‌شناسی در شهر هیدج زد و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به‌صورت جدی پیگیری شود، توضیح داد: راه‌اندازی این موزه علاوه بر کمک به شناخت تاریخ هیدج، در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری نیز موثر خواهد بود.

زارعی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی آنی نیستند و باید کار درازمدت روی آن‌ها شود تا بتوان از آن‌ها نتیجه گرفت، افزود: خلأ‌ها در این زمینه باید شناسایی و در راستای رفع آن‌ها اقدام شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار