با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی واحد زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 29 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور امروز (چهارشنبه، ۹ خرداد ماه) در مراسم تکریم رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان و معارفه رئیس جدید، اظهار کرد: با همکاری و همفکری می‌توان مشکلات را برطرف کرد و باید با همدلی فضا را برای کار در این نهاد انقلابی فراهم و از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر همکاری متقابل این نهاد با دانشگاه‌ها، گفت: برگزاری چنین جلساتی در استان‌ها با حضور همه اعضا، برکات زیادی به‌دنبال دارد و با نظر اعضا در استان‌ها آشنا می‌شویم.

او مشورت را با اهمیت دانست و با بیان اینکه با هم‌فکری و مشورت می‌توان مشکلات را برطرف کرد، ادامه داد: ۶۴۹ علم و فناوری در جهاد دانشگاهی تولید شده است که بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد. نمونه آن تولید چهار گیاه دارویی در این نهاد است که امیدواریم شاهد صادرات آن باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور به دارایی‌های فیزیکی در این نهاد اشاره کرد و گفت: ۴۲ پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که برنامه‌ریزی شده است تا آن‌ها را مولدسازی کنیم. همچنین زمین‌های بزرگی داریم که با مشارکت بخش خصوص در حال افزایش بهره‌وری در آن‌ها هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم، رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه در نشستی صمیمانه پای سخنان اعضای جهاد دانشگاهی واحد زنجان نشستند. در این مراسم، طاهر یوسفی امیری به‌عنوان رئیس جدید جهاد دانشگاهی استان زنجان معارفه و کامران جعفری تکریم شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار