رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: باشگاه‌ها بازوان اصلی هیئت‌ها و فدراسیون‌ها در سطح دنیا هستند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ 29 May 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از ایسنا، محمد کاظمیان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۹ خردادماه) در مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان زنجان با بیان اینکه در این استان می‌شود بسیاری از کار‌ها را در رشته سوارکاری انجام داد، اظهار کرد: همه این کار‌ها باید از تمرکز بر مرکز تهران خارج و در شهرستان تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها بازوان اصلی هیئت‌ها و فدراسیون‌ها در سطح دنیا است، افزود: در سطح کشور نیز باید به باشگاه‌ها توجه جدی و اساسی شود تا بتوانیم در حوزه ورزش سوارکاری موفق‌تر باشیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری بیان کرد: میکروچیپ‌گذاری اسب‌های ورزشی نیز برعهده فدراسیون سوارکاری قرار گرفت که در این خصوص نیز طی دو ماه گذشته اقداماتی در حال انجام است.

کاظمیان با اشاره به مشکل دوپینگ در فدراسیون سوارکاری، گفت: فدراسیون سوارکاری مشکلات دوپینگ و نمونه‌گیری را پیگیری و با کمک ستاد مبارزه با دوپینگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو این مشکل بزرگ را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

وی درباره کیت‌های استاندارد نیز گفت: همچنین کیت‌های استاندارد دریافت شده و نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های معتبر ارسال می‌شود تا همه چیز حل شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته نتوانستیم نتیجه مطلوبی را در این ورزش کسب کنیم، افزود: در این خصوص سوارکاران و اسب‌ها را رصد می‌کنیم تا کمپ ملی را تشکیل دهیم.

کاظمیان با بیان اینکه این رشته ورزشی نیارمند سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی است، در این مورد نیز اقداماتی در حال انجام است تا بتوانیم برای حضور بهتر در مسابقات آسیایی، پاراآسیایی و کسب سهمیه المپیک سرمایه‌گذاری کنیم.

در ادامه جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همگانی کردن رشته ورزشی سوارکاری در استان امری مهم است و با خرید چند اسب می‌توان به گسترش رشته ورزشی اسب سواری کمک کرد.

وی با بیان اینکه زنجان سال گذشته در بین ۳۱ استان کشور جزو سه استان برتر شناخته شد، گفت: از رئیس جدید این هیئت نیز انتظار می‌رود به صورت برنامه محور حرکت کند تا با ظرفیت‌سازی و میزبانی مسابقات، پایگاهی برای فدراسیون باشد.

به گزارش ایسنا، دو نفر برای تصدی ریاست این هیئت ورزشی، ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت رجبی‌خمسه با کسب ۱۸ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیئت ورزش‌های همگانی استان را برعهده بگیرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار