رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان زنجان گفت: اولویتی که در انتخابات لحاظ شده، مشارکت مردم است.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷ 16 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسین حمزلوپاک امروز (۲۷ خرداد ماه) در نشستی اظهار کرد: برخی کارها در دولت آقای رئیسی شروع شد و نیمه‌تمام ماند، تلاش می‌کنیم با روی کار آمدن دولت انقلابی و پرتلاش، این کارها با سرعت پیش روند. این دوره شروع دولت، با ابلاغ برنامه هفتم توسعه خواهد بود. باید فردی انتخاب شود که آشنا به این مسائل باشد و در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی تجربه داشته باشد.

وی بیان کرد: باید بپذیریم با ابلاغ برنامه هفتم و آغاز به کار دولت، حضور قالیباف که خود از عوامل دخیل در تدوین این برنامه بوده است، بسیار کارگشا خواهد بود و تلاش خواهد شد این برنامه به بهترین نحو وارد فاز اجرایی شود.

حمزلوپاک با اشاره به رقابت افراد از یک جریان خاص سیاسی در این انتخابات، گفت: در حال رقابت هستیم، ولی درگیری و اختلاف در درون گفتمان وجود ندارد. این آرزوی برخی مخالفان است که عنوان می‌کنند، تعدد کاندیداها باعث اختلاف شده است. تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این درگیری‌ها حضور نداشته باشیم.

وی ادامه داد: درباره ائتلاف، تشخیص افراد این است که از دکتر قالیباف حمایت کنند و در ادامه مسیر، مطیع تصمیم کاندیداها هستیم. ترکیب موجود مشخص است؛ در یک طرف، یک فرد هست و در سوی دیگر، چند نفر که موجب ریزش آرا خواهد شد، ولی اینکه اجماع شود در اختیار استان نیست و در رأس باید کاندیداها به این تصمیم برسند.

وی درباره برنامه‌های قالیباف برای استفاده از نیروهای کارآمد و پاکدست، اظهار کرد: وقتی در کشور، حزب وجود نداشته باشد، افرادی انتخاب می‌شوند که ساختارمند نخواهد بود. البته در استان زنجان در چند سال گذشته شاهد بودیم که این اتفاق افتاد و در دولت آقای قالیباف نیز تلاش خواهد شد، افرادی که اعتقاد قلبی و عملی به گفتمان دارند، وارد کار شوند.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در استان زنجان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید فردی برای ریاست‌ جمهوری انتخاب شود که مطلع نسبت به قوانین، شجاع و دارای قدرت تصمیم‌گیری بالا باشد، افزود: برای انتخاب این فرد به‌عنوان رئیس‌ جمهور در ستاد محمدباقر قالیباف تلاش خواهیم کرد، ولی ما رقابت سالم خواهیم کرد و با کسی درگیر نمی‌شویم.

وی ادامه داد: ما ایجابی کار می‌کنیم، با هیچ جریانی درگیر نمی‌شویم و تخریب نمی‌کنیم. فرآیند ما در ۱۲ روز آینده ایجابی و اقناعی و ارائه برنامه خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در صورت امکان میزبان دکتر قالیباف در زنجان باشیم. با این حال به‌خاطر فشردگی برنامه‌ها هنوز برنامه قطعی وجود ندارد.

حمزلوپاک اضافه کرد: امیدواریم با انتخاب فردی آگاه به امور کشور و کسی که کارنامه مشخصی در دوران مدیریت خود دارد، به آن دورانی که نقدینگی ۲۶ برابر شد برنگردیم. مردم مطمئن باشند که دولت قالیباف، دولت قالیباف خواهد بود و نه دولت سایرین.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار