سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران، از رقابت‌های جام تختی به عنوان نقطه آغازین پشتوانه‌سازی برای تیم‌ملی در سال‌های آینده یاد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ 31 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن کاوه شامگاه امروز (جمعه ۱۱ خردادماه) در مراسم اهدای جوایز روز پایانی چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام تختی، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از دل همین رویداد‌ها کشتی ایران، می‌تواند موضوع پشتوانه‌سازی را تحقق ببخشد، افزود: رقابت‌های جام تختی در زنجان نیز از این حیث حائز اهمیت بود.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌هایی که به مدت دو روز در زنجان برگزار شد را به دقت آنالیز کردیم، تصریح کرد: بی‌تردید در برخی از اوزان شاهد درخشش ورزشکارانی بودیم که همین امر می‌تواند دست کادر فنی را برای مسابقات امید‌های جهان و نیز رقابت‌های قهرمانی جهان در چهار وزن غیرالمپیک باز نگه دارد.

کاوه در ادامه از میزبانی زنجان طی دو روز برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام تختی ابراز رضایت کرد و یادآور شد: کشتی زنجان در سال‌های نه چندان دور قهرمانان ارزنده‌ای، چون محمد نادری و میثم نصیری را به تیم‌ملی معرفی کرد، به همین خاطرم معتقدیم دوباره می‌تواند به روز‌های اوج خود بازگردد، هر چند مربیان زنجانی هم‌اکنون مشغول پرورش استعداد‌های رده‌های پایه هستند که کار بسیار ارزشمندی است.

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به اینکه علی‌رغم غیبت بسیاری از چهره‌های شاخص کشتی ایران در این دوره از رقابت‌ها، شاهد درخشش کشتی‌گیران ایرانی در برخی از اوزان بودیم، عنوان کرد: این وظیفه کادر فنی و فدراسیون است که بتواند از دل این مسابقات موضوع پشتوانه‌سازی را برای مسابقات آینده به منصه‌ظهور برساند.

وی در خصوص شرکت نکردن تیم‌های صاحب کشتی جهان در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی، خاطرنشان کرد: این موضو مربوط به این دوره نبوده و طی دوره‌های گذشته نیز این حضور کمرنگ بوده است که به نظر می‌رسد یکی از دلایل به جوایز این مسابقات بازمی‌گردد که اگر بازنگری در آن صورت گیرد، حضور تیم‌های صاحب کشتی جهان در این مسابقات نیز پررنگ‌تر خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار