فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند اوراق خودرو‌های سرقتی و بازداشت پنج نفر در یک واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 08 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی امروز (۱۹ خرداد ماه) اظهار کرد: ماموران درپی سرقت یک دستگاه وانت پیکان متوجه اوراق خودرو در یک واحد مسکونی شدند و این واحد مسکونی را شناسایی کردند. با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، یک سارق در محل اوراق خودرو بازداشت شد و ماموران هویت همدستان متهم را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه چهار سارق همدست او که در پرونده دخیل بودند، شناسایی شد و آن‌ها در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و دو موتورسیکلت سرقتی دیگر نیز کشف شدند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان راهی زندان شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله‌محور

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در نتیجه اجرای طرح امنیت محله‌محور (زاجرات) از کشف ۱۷ فقره سرقت و بازداشت هفت نفر سارق خبر داد.

وی بیان کرد: بازداشت هفت سارق و کشف هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی، سه فقره سرقت از اماکن عمومی، یک فقره سرقت از منزل، یک فقره سرقت از مغازه، یک فقره سرقت دوچرخه، دو فقره سرقت احشام و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه خودرو مسروقه (وانت مزد تک کابین) از نتایج اجرای این طرح است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی هفت نفر متهم به مراجع قضایی، افزود: مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار