فرماندار سلطانیه گفت: ساخت هتل یکی از نیاز‌های اصلی و مهم در این شهرستان برای توسعه گردشگری و ارائه خدمات بهتر به گردشگران است.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا براتی، با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد، اظهار کرد: این شهرستان به واسطه وجود گنبد سلطانیه که نگین گردشگری استان است و همچنین جاذبه‌هایی مانند معبد داش‌کسن، بقعه جلبی‌اوغلو، چشمه شاه‌بلاغی و تپه نور در کشور حرف برای گفتن دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این شهرستان، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌تواند در بخش‌های مختلف انجام شود که رونق هریک از این بخش‌ها می‌تواند باعث رشد گردشگری شود.

براتی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در این حوزه، بیان کرد: می‌توان با شناسایی فرصت‌ها در این بخش‌ها و تطبیق آن با نیاز‌های گردشگران باعث رشد و توسعه گردشگری شد.

فرماندار سلطانیه با توضیح اینکه توانمندی‌های سرمایه‌گذاران باید توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری احصا شود، افزود: امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را برای تسهیل ساخت هتل و تاسیسات گردشگری توسط بخش خصوصی انجام دهند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار