امام جمعه سلطانیه گفت: امام راحل، مومن، متعبد و انقلابی بود و به اهداف خود ایمان داشت و انقلابی عمل می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳ 03 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب با بیان اینکه شنیدن توصیفات امام خمینی (ره) از زبان شاگرد و جانشین ایشان یعنی مقام معظم رهبری دلنشین است، اظهار کرد: امام راحل همواره به اهداف، راه، مردم و خدا ایمان داشت. یک علت اینکه کلمات و بیانات امام در فضای عمومی کشور، در شدت، در همه حالات اثر شگفت‌آوری می‌گذاشت، معنویت او بود، صفای باطن او و ارتباط و اتصال او به خدا بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلابی بود و انقلابی نیز عمل می‌کرد، افزود: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی، هدف‌گیری مستمر آرمان‌ها و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از او و تقوای دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی‌گری است که همه آن‌ها در امام راحل نمود داشت.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات و توصیفات امام (ره) در مورد شخصیت مقام معظم رهبری و با بیان اینکه بعد از ارتحال امام، دشمنان خوشحال و دوست‌داران انقلاب نگران بودند، افزود: انتخاب مقام معظم رهبری، همه تحلیل‌ها، پیش‌بینی‌ها، توطئه‌ها و نگرانی‌ها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول ۳۵ سال دوران رهبری، هم از خط امام گفته و هم از خط امام پاسداری کرده و اجازه ندادند گفتمان امام راحل تحریف شود، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی کشور را همچون ناخدا در امواج‌ها و فتنه‌ها و مشکلات مدبرانه رهبری کرده‌اند که آخرین آن شهادت رئیس‌جمهور بود که هدایت‌های ایشان نگذاشت خللی در کشور ایجاد شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار