مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در تلاشیم با آرام‌سازی، آشکارسازی و ایمن‌سازی محورها، اثر مثبتی در کاهش آمار فوتی‌ها بگذاریم.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ 09 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه) در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان، اظهار کرد: کاهش ۱۶ درصدی تصادف‌های برون‌شهری و کسب جایگاه سوم بین استان‌ها، نشان از تلاش و همکاری سایر دستگاه‌ها با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان دارد.

وی بیان کرد: بیشترین تصادف‌های رخ‌داده مربوط به ۲۹ اسفند ماه با ۴۹ مورد تصادف است که حدود یک درصد کل تصادف‌ها در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده است که برای این منظور باید کمیته ویژه‌ای شامل اداره کل راهداری، پلیس راه و سایر دستگاه‌ها تشکیل شود.

اسماعیلی گفت: تا پایان سال، هر ماه جلسه ایمنی راه‌ها توسط این اداره کل با حضور معاون عمرانی استانداری برگزار شود.

مدیرکل راهداری بر لزوم تمرکز بر تردد‌ها در ساعت‌های بعدازظهر تا نیمه‌شب که ۶۵ درصد تصادف‌ها در این زمان رخ می‌دهد، تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، بررسی وضعیت ایمنی محور دندی و بیجار و انتخاب پلیس راه به‌عنوان یکی از منابع موثق در اعلام آمار تصادف‌های رانندگی، از دیگر محور‌هایی بود که از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار