مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 05 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌الله صالحی اظهار کرد: در راستای کمک به جوانی جمعیت، بخشی از هزینه‌های ازدواج دختران و پسران نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده به آن‌ها پرداخت شد تا شرایط برای ازدواج جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اهدای کمک‌هزینه ازدواج به‌صورت مستمر و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، بیان کرد: سال گذشته ۵۶۹ سری کمک‌هزینه ازدواج به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال به جامعه هدف پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی از جمله کالا‌هایی است که در قالب این کمک هزینه‌ها اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره‌مندی از خدمات کمک‌هزینه ازدواج، از دوره‌های آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

صالحی به اختصاص ۱۴۲۶ سری لوازم خانگی به مددجویان زنجانی اشاره و اضافه کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بود و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آن‌ها در سامانه سها ثبت شده بود، توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند برای کمک به تامین اقلام ضروری خانه از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار