رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان گفت: باید با بصیرت و شناخت مسیر به‌درستی این گذرگاه تاریخی و سرنوشت‌ساز را طی کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ 19 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، حمید ارجمندفر امروز (۲۹ خرداد ماه) در نشست خبری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان، اظهار کرد: امروز رسالت ایرانی‌ها به‌قدری حساس است که باید بتوانیم سرنوست ملت را در این برهه تاریخی با انتخاب درست رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه سعید جلیلی از سفر کردن ابایی ندارد و در ۱۲ سال گذشته، سفر‌های متعددی به استان‌ها داشته است، افزود: درخواست برای حضورش در استان وجود دارد، ولی با توجه به اهمیت مناظره‌ها فعلاً برنامه در تهران متمرکز است، ولی امکان سفر وجود دارد و در حال رایزنی در این رابطه هستیم.

او با اشاره به اینکه سردار نوعی‌اقدم ۳۱ خرداد ماه در زنجان حضور خواهد داشت، بیان کرد: ما در گفتمان انقلاب هیچ اختلافی نداریم، اما در سلیقه‌ها و عملکرد، انسان‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. در این حرکت فکری، در مسیر انتخاب دکتر جلیلی هستیم.

وی گفت: دیروز اعلام شد که دکتر جلیلی برای ورود به عرصه انتخابات حجت لازم را داشته است و برای ماندن حجت را ندارد، در حالی که او برای کنار کشیدن حجتی ندارد و به هیچ‌وجه کنار نخواهد رفت.

او ادامه داد: گره‌های موجود در کشور توسط دکتر جلیلی آسیب‌شناسی شده است و بعد از روز انتخابات حرکت شروع خواهد شد تا یک چشم‌انداز ۳۰ ساله جدید در ایران رقم بخورد.

ارجمندفر اظهار کرد: دکتر جلیلی بود که دولت سایه را شکل داد تا با فراغت بال، برنامه‌ها را بنویسد و شرایط را رصد کند تا دولت را همیاری کند. در سایه کار کردن دکتر جلیلی مزیتی بود که دولت را همراهی می‌کرد. او هیچ‌گونه جاه‌طلبی ندارد و براساس رسالتش عمل می‌کند. جلیلی را باید از زبان خودش شناخت، نه از طریق فضای مجازی. جلیلی امروز تبدیل به پدیده‌ای شده است که می‌تواند گره‌ها را باز کند.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان زنجان ادامه داد: جبهه انقلاب به اندازه کافی هوشمند بوده است و در جبهه، گفتمان انقلاب که با ارزش‌ها آشناست و با انگیزه انقلابی کار می‌کند، قطعاً از ایثار، آزادگی و از خودگذشتگی برخور و بسیار هوشمند است. می‌توان انتظار داشت هوشمندی دقیقی در این گفتمان وجود دارد.

وی افزود: اگر هر گزینه‌ای انتخاب شود، من جز زیبایی نخواهم دید و بر آن اتفاق شکر خواهیم کرد، چون کشور ما یک نهالی نیست که نوپا باشد، بلکه درخت تنومندی است که با خون شهدا آبیاری شده است، بنابراین از افت و خیز تفکرات مختلف، آسیبی نخواهد خورد. در سال‌های گذشته، موارد بسیاری را شاهد بودیم و دیدیم و عبرت گرفتیم و امیدوارم توفیقی شود که مردم رأی درستی را در صندوق بیندازند. امیدوارم خداوند عنایت کند که مردم هوشمندانه انتخاب کنند تا امنیت کشور تضمین شود.

در ادامه، سخنگوی رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان زنجان، گفت: هوشمندی در گفتمان انقلاب وجود دارد و لحظه به لحظه وضعیت رصد می‌شود و ستاد‌های مرکزی هر تصمیمی بگیرند، ما تابع تصمیم خواهیم بود؛ اما درباره واژه ائتلاف باید عنوان کنیم که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در هر دوره متفاوت است و با هر دوره باید استراتژی مخصوص را اتخاذ کرد. در انتخابات ثابت شده است که همه چیز بعد از مناظرات تعیین می‌شود و باید تا آن زمان صبر کرد.

ابوالفضل محمدی در پاسخ به این پرسش که اگر دولت سایه اینقدر مزیت دارد چرا دکتر جلیلی دولت سایه را ادامه نمی‌دهد و اصرار به ریاست جمهوری دارد، بیان کرد: کار زمین مانده در کشور زیاد است، وقتی در مدت ۱۰ سال مطالعات انجام و مشکلات احصا شده و برنامه‌ها نوشته شده است، عقل حکم می‌کند دکتر جلیلی وارد میدان و کار اجرایی شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار