رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: جبهه انقلاب باید به یک گزینه واحد برسد و تکلیف همان هشتم تیرماه مشخص شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 24 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی نیکزاد رئیس ستاد محمدباقر قالیباف صبح امروز در گردهمایی طرفداران این کاندیدا در مسجد جامع زنجان اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور اقتصاد، مشکلات ازدواج جوانان، دیوان‌سالار اداری و ... است که باید حل شود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی براساس ولایت‌پذیری حرکت می‌کرد و رهبری هم فرمودند که باید راه این شهید ادامه پیدا کند، گفت: راه شهید رئیسی دو مورد است، نخست حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و مورد بعدی حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... در کشور است. سنت‌های غلطی که در کشور حاکم شده است باید حل شود. رئیس جمهور بعدی باید مسئله تولید، اشتغال جوانان، مسکن و درآمدزایی استان‌ها را حل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد: رئیس جمهور باید اقداماتی کند که ارزش پول ملی را افزایش دهد و از سوی دیگر تورم را کاهش دهد. همین طور بحث بنگاه‌داری بانک‌ها را حل کند چرا که بانک‌ها باید تورم ایجاد کنند و به بنگاه‌داری مشغول شوند.

وی تشریح کرد: رئیس جمهور بعدی باید فکری برای موضوعات هزینه‌های انرژی کند. باید کسانی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند انرژی رایگان دریافت کنند و از سوی دیگر پرمصرفان هزینه را به بهای واقعی پرداخت کنند.

نیکزاد به موضوع مهم افزایش بهره‌وری در کشور گفت: موضوعاتی همانند حل مشکلات صندوق بازنشستگی، اجرا شدن قانون به درستی، حل مشکل فرهنگیان، حل مشکل کارکنان دولت و برقرای عدالت اجتماعی باید توسط رئیس جمهور آینده اجرایی شود و معتقد هستیم آقای قالیباف توان اجرای این کار را دارد.

وی فسادستیزی و ولایت‌پذیری را از مولفه‌های مهم رئیس جمهور برشمرد و افزود: رئیس جمهور باید با کشور‌های دنیا تعامل کند؛ توانایی اجرای سیاست قوی خارجی و داخلی را داشته باشد. فرد رئیس جمهور باید مسلط به قانون بودجه باشد و کاملاً درک درستی از قوانین و برنامه‌های توسعه کشور داشته باشد.

نیکزاد گفت: قالیباف در دوران جنگ فرمانده لشکر بود؛ در نیروی هوایی رزومه قوی دارد که در بالا بردن توان موشکی کشورمان نقش پررنگی داشت؛ رزومه قوی در نیروی انتظامی دارد، عملکردش در شهرداری تهران مشخص است و در چهار سال گذشته ریاست مجلس انقلابی را بر عهده داشت. این موارد بخشی از رزومه قوی آقای قالیباف است.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید به یک گزینه واحد برسد، گفت: ما اعلام می‌کنیم کسی که اخلاص داشته باشد، بر مبنای اخلاق اسلامی "حکمرانی اسلامی" کند و در کنار آن شناختی از مسائل دنیا و سیاست‌های داخلی و خارجی داشته باشد و مباحث توسعه و فرهنگ و اقتصاد را حل کند، توانایی رئیس جمهوری را خواهد داشت و امیدوارم انتخابات در هشتم تیر در یک مرحله تمام شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار