شهردار زنجان گفت: جهاد دانشگاهی تاکنون متناسب با عنوان خود حرکت کرده و فعالیت این مجموعه باعث دلخوشی است، چون قداست و حرمت عمل حفظ شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶ 24 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر امروز (دوشنبه، چهارم تیر ماه) در افتتاحیه مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان در شهرک گلشهر، اظهار کرد: در بحث آموزش حلقه مفقوده داریم که در همه ابعاد، اثر خود را گذاشته و قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در کشور‌هایی که در چند سال گذشته موفق شده‌اند به جمع کشور‌های توسعه‌یافته راه پیدا کنند، مشاهده می‌کنیم که توجه ویژه‌ای به برنامه‌ریزی و آموزش در همه ارکان شده است و مردم نیز خواستار دریافت این آموزش‌ها بوده‌اند.

شهردار زنجان با بیان اینکه برای آموزش در همه ابعاد باید حرمت قائل شد، ادامه داد: هر نوع آموزشی را نباید آموزش قلمداد کرد، بلکه باید توجه شود دوره‌ها اثرگذاری لازم و مورد نظر را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه از حریم و شأن آموزش باید مراقبت کرد، افزود: نگاه ویژه و برنامه‌ریزی دقیق در حوزه آموزش، پیش شرط رشد و تعالی جامعه به‌شمار می‌آید و باید در این مسیر گام برداشت.

وی بیان کرد: آموزش تخصصی یکی از تاکید‌هایی است که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن توجه لازم را داشت، چون اگر کشوری مسیر توسعه را به خوبی طی کند، در واقع سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه‌های مختلف آموزشی انجام داده است و باید بتوانیم از این نمونه‌ها بیاموزیم و در کشور آن را اجرایی کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: راه‌اندازی مرکز شماره ۳ آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی در منطقه پرتراکم گلشهر زنجان باعث تسهیل دسترسی مردم به خدمات آموزشی شده و در مدیریت وقت و انرژی اهالی منطقه حائز اهمیت است.

طاهر یوسفی‌امیری اظهار کرد: مسلماً دانش زیربنای تحول و پیشرفت در هر جامعه‌ای است و یکی از اهداف و ماموریت‌های جهاد دانشگاهی توسعه آموزش‌های تخصصی و مهارتی با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد و کارآفرین است. جهاد دانشگاهی استان زنجان دوره‌های تخصصی در هفت گروه فنی و مهندسی، پزشکی، کشاورزی، زبان‌های خارجی، کامپیوتر، مالی و حسابداری و هنری برگزار می‌کند.

او ادامه داد: جهاد دانشگاهی در راستای اهداف خود و ارتقای سطح دانش و تخصص در جامعه و تسهیل دسترسی ساکنان این مناطق به خدمات آموزشی، کاهش تردد به مرکز شهر اقدام به راه‌اندازی مرکز جدید در این منطقه کرده است تا خانواده‌ها بتوانند با صرفه‌جویی در وقت و انرژی و هزینه امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

وی به همراهی شهرداری زنجان با این نهاد انقلابی اشاره و اضافه کرد: امیدواریم با همراهی خانواده‌ها بتوانیم دوره‌های با کیفیت و اثرگذار به فراگیران ارائه کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار