دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: استان زنجان از حیث تلاش و توسعه، تکمیل شبکه و به روز کردن کتابخانه‌ها در عملکرد متفاوت عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵ 25 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، مهدی رمضانی امروز (سه‌شنبه ۵ تیرماه) در آیین افتتاح کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهرستان طارم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت و مدافع حرم، اظهار کرد: دولت آیت‌الله رئیسی از جنس عمل بود و این دولت تلاش می‌کرد تا اعمال‌شان قبل از حرفشان مشاهده شود.

وی در ادامه افزود: برای تکمیل کتابخانه‌ها خود را در کنار استان می‌بینیم و تلاش کرده‌ایم این اتفاق در عمل مشاهده شود. استان زنجان از حیث تلاش و توسعه، تکمیل شبکه و به روز کردن در عملکرد متفاوت عمل کرده است.

رمضانی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رییسی با اختلاف جلوتر از دولت‌های دیگر بود، تصریح کرد: در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت. هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشته و این روند بی‌نظیر است. در این دوره شرایط به‌گونه‌ای بود که در سفر‌های استانی نیز مصوباتی در این حوزه شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌های که در این دولت افتتاح شد با ۱۸ سال قدمت، نماد ناکارآمدی بود که با تکمیل و افتتاح در این دولت تبدیل به نماد کارآمدی شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار