نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی بانک‌های عامل در گذشته در ارائه تسهیلات اشتغال سخت‌گیری و تعلل می‌کردند، گفت: باید شرایط لازم برای ارائه این تسهیلات به متقاضیان فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 13 June 2024

به گزراش تابناک زنجان، نبی‌اله محمدی امروز (پنج‌شنبه ۲۴ خردادماه) در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان زنجان، اظهار کرد: یکی از نکاتی که بسیار مورد نقد مردم است موضوع وضعیت نامناسب راه‌های روستایی بوده که در آن مناطق معدن‌های فعال وجود دارد. البته ما هم توسعه معادن را خواهانیم، ولی در کنار آن باید وضعیت جاده‌ها نیز بهبود یابد.

وی به وضعیت پیت‌های معدنی نیز اشاره کرد و افزود: برخی موارد پیت‌های معدنی نه استخراج اصولی دارند و نه پله‌های ایمن؛ معدن‌کاران باید توجه کنند که رعایت قوانین بعد از اخذ مجوز نیز باید مدنظر باشد. البته نظارت‌ها نیز در این راستا حائز اهمیت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت در ادامه به استفاده از پهباد در احقاق حق دولت از فعالیت معادن، گفت: این کار در میزان برداشت معادن مفید است، اما در ارزیابی عیار تاثیرگذار نیست.

محمدی به موضوع کسری تراز عملیات بودجه نیز اشاره کرد و یادآور شد: دولت در سال‌جاری به‌دنبال آن است که از طریق فروش دارایی، دولت را اداره کند چرا که هزینه جاری دولت زیاد است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار