رئیس ستاد روستاییان و عشایر ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و هر کس حق رأی و انتخاب سرنوشت خود را دارد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 26 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، بیت‌الله برقراری امروز (چهارشنبه، ششم تیر ماه) در جمع حامیان محمدباقر قالیباف در ستاد مردمی روستاییان و عشایر استان زنجان، با تاکید بر لزوم وجود نگاه اساسی و ریشه‌ای به مقوله انتخابات، اظهار کرد: امام راحل (ره) با همه وجود مردم را قبول و باور داشتند. مقام معظم رهبری نیز انتخابات را یک آزمون قلمداد کردند و هر رأی نشان‌دهنده اقتدار، عظمت ایران و یأس دشمنان خواهد بود.

وی با اشاره به کارنامه شهید خدمت، ادامه داد: تک‌تک ما مدیون خون شهدا هستیم و حالا باید ادای دین کنیم، چون هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان است.

او با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اکنون در برهه حساسی هستیم و در این زمان، انتخاب اصلح اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی پایبند مبانی انقلاب اسلامی بود و انتخاب اصلح کسی است که ادامه‌دهنده جریان انقلاب باشد، گفت: کسی را باید انتخاب کنید که کشور را جلو ببرد و به مردم اعتقاد راسخ داشته باشد.

رئیس ستاد روستاییان و عشایر ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به شعار‌های فریبنده و نگاه به ملت صرفاً در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: شهید رئیسی نشان داد هرگاه کار جهادی و نگاه انقلابی بوده، آنجا موفقیت حاصل شده است.

برقراری با اشاره به اینکه کسانی هستند که فقط به غرب و برجام نگاه دوخته‌اند، گفت: برخی‌ها منافع خود و اطرافیان‌شان را به منافع عمومی ترجیح می‌دهند؛ اما ببینید بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، تازه خیلی‌ها متوجه شدند او برادر و مادری داشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید به انتخاب فرد اصلح منجر شود، ادامه داد: فرصت دادن به کسی که امتحان خود را پس داده و عملکرد خوبی نداشته است، درست نیست.

رئیس ستاد روستاییان و عشایر ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با تاکید بر لزوم ادامه راه شهید رئیسی و انتخاب فردی پایبند به مبانی انقلاب، افزود: جریان انقلابی نشان داد وقتی مسئولیتی به آن محول شود، به موفقیت خواهد رسید و مصداقش شهید آیت‌الله رئیسی بود.

برقراری با اشاره به بررسی جریان‌های انقلابی در رابطه با کاندیداها، اضافه کرد: با بررسی‌های علمی و کارشناسی از سابقه قالیباف و موفقیت‌هایش، او را گزینه اصلح می‌دانیم. قالیباف مردی خستگی‌ناپذیر، میدانی، ولایت‌مدار، اهل کار و عمل است و کشور به مردانی که خدمت جهادی می‌کنند، نیاز دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار