فرماندار سلطانیه گفت: با اهتمامی که در دولت سیزدهم برای خدمت‌رسانی وجود دارد، استخر نیمه‌کاره این شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ 10 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا براتی، با اشاره به آخرین وضعیت استخر سلطانیه، بیان کرد: پروژه استخر سلطانیه چند سالی بود که به‌صورت نیمه‌کاره مانده بود، اما با اهتمامی که در خدمت‌رسانی به مردم در دولت سیزدهم وجود دارد، این پروژه در مسیر بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه استخر سلطانیه هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: در دو سال اخیر، ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و به‌تازگی نیز قول داده شده است که ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیزات تامین شود.

فرماندار سلطانیه با توضیح اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه استخر این شهرستان در دولت سیزدهم از ۲۵ درصد به بیش از ۹۰ درصد رسید، گفت: از ویژگی‌های این استخر می‌توان به مصرف کم آب و سیستم تصفیه مدرن آن اشاره کرد.

براتی با یادآوری اینکه ۷۰ درصد تجهیزات مربوط به استخر خریده شده است و ۳۰ درصد نیز هنگام کار خریده می‌شود، افزود: استخر سلطانیه یکی از استخر‌های مدرن، زیبا و با تکنولوژی جدید در استان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار