استاندار زنجان گفت: بی‌تردید رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در زنجان می‌تواند نقطه عطفی برای کشتی استان باشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ 30 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، عصر امروز (پنج‌شنبه ۱۰ خردادماه) در آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد ریشه‌دار در زنجان، افزود: بدون شک میزبانی زنجان از این رقابت‌ها می‌تواند نقطه آغازینی برای توسعه کشتی زنجان باشد.

وی با قدردانی از علاقه‌مندان به کشتی که با حضور پرشور خود در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان میزبان شایسته‌ای از این رقابت‌ها بودند، اظهار کرد:امیدواریم ورزشکاران استان هر روز بر تلاش خود افزوده و استعدادهایشان را در راستای توسعه ورزش استان شکوفا کنند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه اخذ میزبانی چنین رویداد مهمی برای زنجان کاری بس دشوار و با برنامه بوده است، خاطرنشان کرد: امروز فرصت ارزشمندی برای بهتر دیده شدن ورزش استان به ویژه در عرصه کشتی فراهم شده است که امیدواریم با تداوم میزبانی از چنین رویدادهایی، شاهد مرتفع شدن جایگاه ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با یادآوری اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد بین‌المللی تلاش‌های زیادی به ویژه از سوی اعضای هیئت کشتی استان زنجان انجام شد، تصریح کرد: امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها به واسطه استقبال مردم زنجان از کشتی و حضور در سالن مسابقات هستیم.

جواد بازرگان با تاکید بر اینکه بی‌تردید این میزبانی‌ها عواید زیادی را برای ورزش استان به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: زنجان تجربه میزبانی از رویداد‌های بین‌المللی را داشته و این می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای میزبانی از سایر رویداد‌های مهم در عرصه ورزش باشد.

گفتنی است، هم‌اکنون رقابت‌های مرحله رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در حال برگزاری است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار