رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: قرارداد ساخت ۱۰۰۰ آنتن هیبرید نسل پنجم تلفن همراه توسط جهاد دانشگاهی به امضا رسید که گامی مهم در اعتماد به توان تولید داخل، ایجاد اشتغال و صرفه‌جویی ارزی است.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ 29 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسن مسلمی نائینی امروز (چهارشنبه، ۹ خرداد ماه) در دیدار با استاندار زنجان، با اشاره به تولید انواع دارو‌های گیاهی و گیاهان دارویی در جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: تکثیر دام‌های مرغوب و اصلاح نژاد دام‌های سبک و سنگین از جمله اقدامات پژوهشی این نهاد است.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره به‌دنبال انجام کار‌های تحقیقاتی برای رفع نیاز‌های کشور بوده است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس این نهاد تمام توان تحقیقاتی خود را در خدمت جبهه و جنگ قرار داد که با تلاش جهادگران جوان با تولید و تعمیر هر کدام از تجهیزات دفاعی، نیاز رزمندگان اسلام برطرف شد.

او با اشاره به اینکه مرکز نخستی‌سانان توسط پژوهشگاه رویان مرداد ماه هم‌زمان با سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی افتتاح می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این مرکز، پژوهشگران به مطالعات مغز خواهند پرداخت و دانشمندان ایرانی فعال در این حوزه برای همکاری با جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسلمی نائینی با اشاره به انجام فعالیت‌های کم‌نظیر در حدود ۱۰۲ واحد سازمانی جهاد دانشگاهی، افزود: با بهره‌مندی از توان این شبکه می‌توان کار‌های بزرگی را مانند گذشته به ثمر رساند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار