نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: روند خانه‌دار شدن مردم باید تسهیل و مکانیزم بهتری برای آن تعریف شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ 02 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، منصور علیمردانی امروز (یکشنبه، ۱۳ خرداد ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر، با اشاره به اینکه پای وعده‌های‌مان هستیم و پیگیر امور مردم خواهیم بود، اظهار کرد: وظیفه دارم در راهی که قدم گذاشته‌ام بی‌هیچ منتی در خدمت مردم باشم. من اگر به وضعیت فعلی راضی بودم، لزومی نداشت خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهم.

وی با یادآوری اینکه داشتن همت و اراده راسخ برای خدمتگزاری در پیشبرد اهداف بسیار مهم است، گفت: تا وقتی به جایگاهی نرسم که در سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام و قوانین پنج ساله توسعه کشور ترسیم شده است، از هیچ کسی راضی نخواهم بود.

او با تاکید بر اینکه اگر کسی در انجام وظیفه‌ای که برعهده دارد، کوتاهی کند قابل قبول نیست، بیان کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده، از هر ابزاری که در اختیار نمایندگان است، از تذکر گرفته تا سوال و استیضاح استفاده خواهم کرد.

علیمردانی با توضیح اینکه معیار در سنجش مدیران، رضایت مردم، گزارش‌های دفاتر از عملکرد مسئولان و انتظار‌هایی است که مسئول بالادستی در حد وسع کشور دارند، گفت: هر کاری در کشور انجام می‌شود، توسط دولت جمهوری اسلامی ایران است و کسی نمی‌تواند آن را به اسم خود مصادره کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت بعد نیز دولت مردمی باشد و در راه تامین رفاه و آسایش مردم، گام‌های مثبتی بردارد که قطعاً همین‌طور خواهد بود، افزود: مردم ما، مردم بزرگی هستند و انتظار‌ها نیز از آن‌ها بزرگ است.

وی در ادامه با توضیح اینکه شورای اداری، شورایی است که گزارش‌ها در آن باید علمی و براساس قانون و توانمندی‌های دولت و نظام ارائه شود، اظهار کرد: برای پبشبرد بهتر امور باید برنامه‌ریزی به بهترین شکل ممکن انجام و مطالبات مردم برآورده شود.

علیمردانی گفت: گاهی مسئول یک اداره، کار‌های مربوط به خود را انجام نمی‌دهد و با یک نامه، امور را به دفتر نماینده می‌سپارد. این در حالی است که مسئولان باید تا آخرین لحظه، کار‌ها را پیش ببرند و هرجا به گره کوری برخوردند و نیاز به ورود نماینده بود، از نماینده کمک بگیرند.

وی ادامه داد: در نصب‌ها دخالتی نخواهیم داشت، ولی در عزل‌ها حتماً فعالانه وارد عمل خواهیم شد و کسانی که نتوانند رضایت مردم را جلب کنند، بدون هیچ تعارفی، ورود خواهیم کرد.

علیمردانی با بیان اینکه در مجمع نمایندگان استان کاملاً با هم همسو هستیم، اظهار کرد: قرار است به پیشنهاد نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، یک مجمع مشترک بین مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس تشکیل دهیم.

وی در ادامه با پرداختن به این موضوع که برخی مشکلات مردم کاملاً مشخص است که یکی از آن‌ها مشکل محرومان جامعه از نظر پرداخت ودیعه مسکن است، بیان کرد: اجاره خانه و ودیعه مسکن به حدی بالا رفته که قشر ضعیف جامعه از پرداخت آن عاجز است، این افزایش در حالی است که درآمد آنچنان افزایش نداشته است.

وی ادامه داد: از ارگان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که کار‌های حمایتی انجام می‌دهند، انتظار داریم در راستای تامین منابع برای قشر ضعیف جامعه ورود پیدا کنند. در این حوزه از ظرفیت خیران نیز باید استفاده کرد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با اشاره به اینکه بانک‌ها وام‌های ازدواج را باید طوری مدیریت کنند که جوانان با مشکل مواجه نشوند، افزود: ازدواج و افزایش جمعیت از سیاست‌های اصلی کشور است.

وی با بیان اینکه باید روند مسکن‌دار شدن مردم تسهیل شود و انتظار داریم در این زمینه پیشرو باشیم، گفت: مکانیزم بهتری باید برای مسکن‌دار شدن مردم تعریف شود، زیرا با تسهیلات کنونی نه می‌توان خانه خرید و نه می‌توان قسط آن را داد.

علیمردانی با یادآوری اینکه شعار سال، معیار و چراغ حرکت ما خواهد بود، بیان کرد: افزایش تولید با مشارکت مردم، یعنی به بخش خصوصی بیشتر بها دهیم تا شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم.

وی با توضیح اینکه در مدتی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، باید همه مسئولان با جدیت و توان مضاعف کار کنند، اضافه کرد: عملکرد مسئولان در این مدت، با دقت و جدیت بیشتر رصد می‌شود تا خلأیی در کار مردم ایجاد نشود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار