معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پرداخت متوسط 139 هزار ریال به ازای هر فرزند غیر یتیم در طرح محسنین کمیته امداد زنجان خبر داد. وی افزود متوسط حامیان همکار با کمیته امداد به ازای هر فرزند غیریتیم زیرپوشش سه نفر است.
کد خبر: ۱۶۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 24 January 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مسعود حسینی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان امروز اظهار کرد: طرح محسنین یکی از طرح‌های خیر کمیته امداد است که به منظور کمک به فرزندان غیریتیم این نهاد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح محسنین حامیان کفالت یک یا چند فرزند غیریتیم را به عهده می‌گیرند، گفت: خوشبختانه همکاری حامیان در این طرح نیز مطلوب است و روز به روز شاهد افزایش همکاری خیرین و حامیان در این طرح هستیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 264 یتیم در طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، بیان کرد: تعداد حامیان همکار در این طرح 3 هزار و 99 حامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه متوسط حامیان همکار با کمیته امداد به ازای هر فرزند غیریتیم زیرپوشش سه نفر است، اضافه کرد: در استان زنجان شهرستان سلطانیه با داشتن همکاری چهار حامی به ازای هر یتیم از همکاری بیشترین حامی در این طرح برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه میانگین پرداخت نقدی کمک حامیان به صورت استانی به ازای هر یتیم 148 هزار و 854 هزار ریال است، بیان کرد: همچنین در بین شهرستان‌ها نیز حامیان سلطانیه‌ای با پرداخت 538 هزار ریال کمک به ایتام بیشترین میزان کمک را داشته و شهرستان ایجرود با 194 هزار ریال کمترین سرانه کمک را در این بخش دارند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه میانگین ماهیانه دریافتی هر فرزند غیریتیم در طرح محسنین 139 هزار ریال است، گفت: در بین شهرستان‌های استان، خدابنده با 210 هزار ریال بیشترین سرانه دریافتی و ایجرود با 57 هزار ریال کمترین سرانه دریافتی را دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح‌های حمایتی کمیته امداد تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت زندگی مددجویان دارد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری حامیان در این طرح مطلوب است.

حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر در قالب طرح اکرام ایتام یک هزار و 768 یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، بیان کرد: در قالب این طرح 10 هزار و 479 حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار