استاندار زنجان اعلام کرد
درویش‌امیری از رتبه نخست استان زنجان در برخورد با معتادان متجاهر خبر داد و گفت: زنجان در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کرده که این موضوع را ستاد مرکزی مطابق با بررسی‌های صورت گرفته اعلام کرده است.
کد خبر: ۴۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 31 May 2017
اسدالله درویش‌امیری  با بیان اینکه دست‌یابی زنجان به شرایطی که به‌عنوان استان بدون معتاد متجاهر معرفی شود، کار دشواری نیست، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز وضعیت استان زنجان به لحاظ پایین بودن تعداد معتادان متجاهر و ابتلا به اعتیاد مطلوب ارزیابی شده است.

استاندار زنجان اطلاع‌رسانی مناسب از اجرای طرح «استان بدون معتاد متجاهر» در زنجان را مهم دانست و تاکید کرد: عموم مردم باید از این طرح مطلع باشند و اقدامات انجام شده در سطح شهر برای مردم ملموس و اثرگذار باشد.

درویش‌امیری  از رتبه نخست استان زنجان در برخورد با معتادان متجاهر خبر داد و گفت: زنجان در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کرده که این موضوع را ستاد مرکزی مطابق با بررسی‌های صورت گرفته اعلام کرده است.

درویش‌امیری استفاده از ظرفیت‌ها و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در تامین هزینه‌های مربوط به اجرای طرح استان بدون معتاد متجاهر را خواستار شد و تاکید کرد: این موضوع به شهرداری‌ها نیز ابلاغ شود تا همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار