مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در سال گذشته 141 پرونده از تخلفات حوزه بهداشت تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.
کد خبر: ۲۱۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 16 April 2016
محمد رشید کرمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان با تاکید بر نظارت بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان زنجان بر واحدهای تولیدی و عرضه اظهار کرد: این نظارت‌ها بر امور بهداشتی، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی و عرضه دام و فرآورده‌های آن انجام می‌شود.

وی از انجام 15 هزار و 980 بازدید از سردخانه‌ها و واحدهای تولید عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی بر خودروهای حمل این مواد هم انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان تعداد بازدیدهای انجام شده از خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی را 4 هزار و 907 مورد اعلام کرد.

کرمی از کشف یک هزار و 155 مورد فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در بازدیدهای انجام شده خبر داد و اضافه کرد: طی سال گذشته یک هزار و 177 مورد نمونه‌برداری هم در بازدیدها، انجام شده است.

وی به ارجاع 141 پرونده از تخلفات حوزه بهداشت تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و تاکید کرد: در سال گذشته کارشناسان این اداره کل فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی کشف شده را معدوم کرده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ادامه داد: در سال گذشته کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده‌های خام دامی، 19 تن فرآورده‌ غیربهداشتی را کشف و معدوم کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار