معاون راهداری اداره‌کل راهداری ‌و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اكیپ‌های راهداری زمستانی استان با قریب به 500 نفر نیروی انسانی به همراه ماشین‌آلات سبك و سنگین و نیمه سنگین در 28 راهدارخانه فعال استان مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع هر‌گونه بارش برف و یخ‌بندان در اسرع وقت خدمات خود را به هم‌وطنان ارایه کنند.
کد خبر: ۳۲۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 10 November 2016
به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، جواد یوسفی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور قائم‌مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم در زنجان برگزار شد، با اشاره به وضعیت راه‌های استان، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راهداری زمستانی انجام گرفته و اجرای طرح راهداری زمستانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اوایل آذرماه آغاز می‌شود.
 
وی تصریح کرد: 236 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح راهداری زمستانی استان زنجان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
در ادامه این جلسه، قائم مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ایثار و از خودگذشتگی راهداران همواره به‌عنوان یک پشتوانه قوی در راهداری مورد تحسین بوده است و یقینا امسال با توجه به انتزاع حوزه مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی و انتقال آن به اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها بیش از پیش به تلاش‌های این قشر نیازمند خواهیم بود.
 
صباغ‌زاده با اشاره به لزوم هماهنگی بین استان‌های هم‌جوار در راهداری زمستانی، تصریح کرد: امسال عملیات راهداری زمستانی‌، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌بایست با‌ هماهنگی و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها‌ی هم‌جوار امداد‌رسانی به هم‌وطنان در شریط بحرانی به نحوه مطلوبی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار