مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند که از این تعداد پنج هزار نفر امدادگر و پنج هزار نفر داوطلب هستند.
کد خبر: ۲۲۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 07 May 2016
علی طاهری ظهر شنبه در دیدار کارکنان و امدادگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پروژه پایگاه امداد و نجات شمالغرب کشور در زنجان خبر داد و افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از پنج میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و فاز نخست و دوم تکمیل شده است. 

وی اظهار کرد:  طرح  پایگاه امداد و نجات شمالغرب کشور سوم خردادماه یا هفته دولت به بهره برداری می رسد و  فاز سوم این طرح هم به زودی روند اجرایی خود را آغاز خواهد کرد. 

طاهری تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند که از این تعداد پنج هزار نفر امدادگر، پنج هزار نفر داوطلب و ۱۰ هزار نفر مابقی را نیز جوانان تشکیل می دهند.

وی افزود: براساس برنامه پیش بینی شده، در تمامی شهرستان ها و روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت، تیم های پنج نفره روستایی تشکیل خواهند شد که این نیروها آموزش های لازم و پایه را به مدت ۳۵ساعت دیده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید استمرار آموزش و تشکیل تیم های امداد و نجات پنج نفره روستایی یادآورشد: جمعیت هلال احمر در امداد رسانی جاده ای کمک کار اورژانس است و با این وجود امدادگران این جمعیت برای ارائه خدمات در جاده ها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و با تمام توان و ظرفیت به یاری حادثه دیدگان و آسیب دیدگان می شتابند.

طاهری افزود: این نهاد بر ارتقای سطح آموزش تاکید جدی دارد و در هسته های امدادی و محلات دوره های آموزشی امداد و نجات را برگزار می کند. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار