مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته سلامت با محوریت ارائه آموزش‌هایی برای پیشگیری از بیماری دیابت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 13 April 2016
اکبر راشدین در گفت‌وگو با فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت اظهار کرد: هفته سلامت مدیریت تامین اجتماعی با اولویت غربالگری مراجعان در مراکز درمانی انجام می‌شود.

وی اندازه‌گیری قند خون مراجعان با سن بالای 45 سال را از جمله برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی در هفته سلامت اعلام و اضافه کرد: عیادت از بیماران بستری در مراکز درمانی زیر پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی و توزیع بروشورهای آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته سلامت است.

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان هدف از شعار انتخاب شده برای هفته سلامت را پیشگیری از بیماری دیابت به عنوان یک بیماری با عوارض فراوان دانست و تصریح کرد: در این هفته نحوه تزریق انسولین و همچنین نحوه مراقبت از بیماران دیابتی هم به بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی آموزش داده می‌شود.

راشدین حضور تیم‌های کارشناسی در مراکز درمانی در شرکت‌های خدماتی و ارائه آموزش‌های حضوری را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت مدیریت درمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این هفته آزمایش‌های حضوری هم از مردم گرفته می‌شود تا در این رابطه هشداری به مردم داده شود.

وی ارائه آموزش‌های لازم در مورد شیوه مقابله و کنترل دیابت را از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای هفته سلامت اعلام و تاکید کرد: مسئولان و مدیران هم در هفته سلامت با حضور در رسانه‌ها پاسخگوی سئوالات خواهند بود.

شایان ذکر است، هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار