رئیس پلیس‌راه استان زنجان به شناسایی نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای استان اشاره کرد و گفت: این نقاط بالغ بر 120 نقطه هستند، که رفع آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۰۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 09 April 2016
سردار علی‌اصغر شیرمحمدی در آئین تجلیل از فرماندهان پاسگاه‌های استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان برگزار شد، با تقدیر از حمایت این اداره کل از پلیس‌راه اظهار کرد: موفقیت‌های پلیس مرهون همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و همکاری فرماندهی انتظامی استان است.

وی به شناسایی نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این نقاط بالغ بر 120 نقطه هستند، که رفع آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان به تشکیل گروه هنری خاص و توانمند برای ارائه آموزش‌های مربوط به راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: این برنامه‌های آموزشی نقش مهمی در کاهش تخلفات ایفا می‌کنند از این رو ادامه ارائه برنامه‌های آموزشی در روستاها در دستور کار قرار دارد.

شیرمحمدی با اشاره به برنامه‌ پیش‌بینی شده برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان زنجان ادامه داد: پلیس‌راه با همراهی دستگاه‌های متولی در حال مکان‌یابی برای این دوربین‌ها است.

وی با تاکید بر تلاش برای کاهش سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن ابراز امیدواری کرد: با همراهی دیگر ارگان‌های دخیل در حوزه حمل و نقل جاده‌ای روز به روز شاهد کاهش روند تصادفات رانندگی در کشور از جمله استان زنجان باشیم.

شایان ذکر است، ارگان‌های مسئول قبلا تعداد نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای استان را 70 نقطه اعلام کرده بودند که گویا رفع شده و نقاط مورد نظر احصا شده که شامل 120 نقطه است جدید هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار