رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: مزاحمت‌های تلفنی به اورژانس ۱۱۵ استان زنجان در فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ 30 June 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از ایسنا، داریوش تقی‌لو در رابطه با ماموریت شهری اورژانس استان زنجان، اظهار کرد: طی سه ماهه گذشته امسال، ۱۰ هزار و ۴۴ مورد ماموریت شهری توسط اورژانس زنجان انجام شده که نسبت به مدت فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۷ درصد افزایش یافته است.

وی در رابطه با ماموریت‌های شهری با مصدومان ترافیکی، افزود: طی ۳ ماه اخیر، ۱۷۲۴ مورد ماموریت شهری انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش یافته است؛ گفتنی است ۱۹۹۳ مصدوم ترافیکی در ماموریت‌های مذکور ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش داشته است.

این مسئول در رابطه با ماموریت شهری با مصدومان غیرترافیکی، تصریح کرد: طی ۳ ماه گذشته تاکنون، ۸۷۰۰ مورد ماموریت شهری غیرترافیکی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش داشته و در این ماموریت‌ها ۷۴۸۰ مصدوم غیرترافیکی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با ماموریت‌های جاده‌ای، گفت: طی ۳ ماه گذشته تاکنون، ۵۹۶۹ مورد ماموریت جاده‌ای در استان انجام شده که نسبت بهار سال گذشته تغییری نداشته است.

تقی‌لو در رابطه با ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای اورژانس استان، اظهار کرد: ۱۵۵۶ مورد ماموریت جاده‌ای ترافیکی انجام شده که نسبت به سال گذشته، ۳ درصد کاهش یافته و ۲۱۱۶ مصدوم نیز ثبت شده که تعداد مصدومان تغییری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشته است.

وی در رابطه با ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای اورژانس استان طی ۳ ماه گذشته، افزود: در مدت مذکور ۴۴۱۳ ماموریت غیرترافیکی توسط اورژانس استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یک درصد افزایش یافته و ۳۸۴۰ مصدوم غیرترافیکی ثبت شده است.

این مسئول در رابطه با تعداد تماس‌های گرفته شده با اورژانس ۱۱۵، تصریح کرد: طی ۳ ماه اخیر، ۴۷ هزار و ۹۴۰ تماس با اورژانس استان زنجان گرفته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، در رابطه با تعداد تماس‌های مردم به اورژانس که منجر به اعزام شده است، گفت: در فصل بهار امسال، ۱۴ هزار و ۷۰۴ تماس دریافتی منجر به اعزام شده که ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

تقی‌لو در رابطه با مزاحمت‌های ایجاد شده به اورژانس ۱۱۵، خاطرنشان کرد: متاسفانه طی ۳ ماه اخیر، ۳ هزار و ۳۳۳ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس زنجان ایجاد شده که متاسفانه نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار