فرماندار ابهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برای کتابخانه مرکزی شهرستان که حدود ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی و مصوب کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ 29 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، احمد ذوالقدر با اشاره به پروژه نیمه‌کاره کتابخانه مرکزی ابهر که یکی از پروژه‌های بزرگ کتابخانه‌ای در استان زنجان محسوب می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در شهرستان ابهر دنبال می‌شود، وقت گذاشتن و پیگیری پروژه‌های موردی است و بیشتر این پروژه‌ها به نتیجه رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه‌های بلاتکلیف شهرستان، پروژه مدرسه فاطمه الزهرا (س) است، بیان کرد: این پروژه ۱۲ سال بلاتکلیف بود که در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قول داده شد ۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شود که این مبلغ اعتبار تکمیلی برای مبالغی است که در دو سال گذشته پرداخت شده است.

کلنگ پروژه کتابخانه مرکزی ابهر دو بار بر زمین شد؛ کلنگ اول این کتابخانه سال ۱۳۸۹ در جایی نامناسب به زمین زده شد که همین مکان‌یابی نامناسب، داد کتاب‌دوستان ابهری را درآورد و پروژه متوقف شد. دومین بار کلنگ این پروژه سال ۱۳۹۷ و در مکان مناسب‌تری به زمین زده شد؛ ولی این‌بار نیز بخت با پروژه یار نبود و کمبود اعتبارات بر ادامه روند احداث آن تاثیر گذاشت.
/ایسنا

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار