مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در این شهرستان به همت مدیران مدارس ۷۸ پایگاه پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود. انتظار این است که طبق برش استانی ۱۱ هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت شوند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 01 July 2024

به گزراش تابناک زنجان، مجید مرادی امروز (۱۱ تیر ماه) در آیین افتتاح پایگاه‌های تابستانی ابهر با اشاره به اهمیت برنامه‌های پرورشی و فرهنگی و برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت در افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی آن‌ها اهمیت دارد.

وی با اشاره به اهداف برپایی این پایگاه‌ها، بیان کرد: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی در مدارس با هدف ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، هویت‌بخشی، خودمراقبتی، ارتقای سطح فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تاکید کرد: مدیران پایگاه‌های تابستانی در چارچوب ساحت‌های شش‌گانه تربیتی تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی درست علاوه بر امکانات آموزش و پرورش از ظرفیت سایر نهاد‌های دولتی و تشکل‌های دانش‌آموزی و گروه‌های مردمی و جهادی بهره‌مند شوند تا بیشترین خدمات فرهنگی و هنری به دانش‌آموزان ارائه شود.

او ادامه داد: در تابستان با هم‌افزایی و همگرایی بین همه ارکان تعلیم و تربیت از جمله دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس اهداف تربیتی این پایگاه‌ها محقق می‌شود و باید شاهد همدلی و هم‌افزایی بین این ارکان در راستای نیل به اهداف تعلیم و تربیت باشیم.

مرادی افزود: برش استانی شهرستان ۵۴ پایگاه فعالیت تابستانی است، ولی در شهرستان به همت مدیران مدارس ۷۸ پایگاه، پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود و انتظار این است طبق برش استانی ۱۱ هزار دانش‌آموز در قالب رشته فعالیت‌های حوزه قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار