مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان حوادث آب استان در سه ماه نخست امسال با کاهش ۴۴۶ فقره نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰ 29 June 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی امروز (نهم تیر ماه) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این مدت، میزان کاهش حوادث شهری سه درصد بوده که بیشترین کاهش در زمینه حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات بوده است. در میان شهرستان‌های استان به ترتیب شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره شاهد بیشترین تعداد حوادث آب بوده‌اند.

او بیان کرد: در حوزه فاضلاب نیز بیشترین حوادث به ترتیب در شهر‌های زنجان، ابهر و ماهنشان رخ داده است. در طول شبانه‌روز ساعت‌های ۹، ۱۲ و ۱۳ بیشترین تعداد اعلام حوادث به مرکز مپرای شرکت آبفا استان را داشتیم.

وی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال ۱۳۴ هزار تماس با مرکز مپرای این شرکت برقرار شده که از این تعداد، بیش از ۳۲ هزار تماس توسط کارشناسان آبفا پیگیری شده است. بیشترین دلیل تماس مشترکان با مرکز مپرا به ترتیب مربوط به اعلام قطعی، شکستگی، پرداخت قبوض و ثبت درخواست‌های صوتی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به آمار سه ماهه خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب، گفت: شهرداری‌ها، شرکت مخابرات و پیمانکاران فاضلاب به ترتیب بیشترین خسارت‌ها را به این تاسیسات وارد کرده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار