ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 24 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به جابه‌جایی انجام شده در ریاست هیات اشاره و اظهار کرد: بار‌ها گفته‌ام که هر کس در هیات‌ها مسوولیت قبول کند، باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و وضعیت موجود را ارتقا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بسیج امکانات و نیرو‌های انسانی، هنر بهره‌مندی از ظرفیت‌ها محسوب می‌شود که باید مد نظر روسای هیات‌ها قرار گیرد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به زنجان به عنوان یکی از پایگاه‌های قهرمانی افزود: زنجان در ورزش‌های آبی همواره حرفی برای گفتن داشته است.
بازرگان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با هیات و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان جزو چند هیاتی است که امکانات سخت‌افزاری خوبی در اختیار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار