فرمانده سپاه استان زنجان گفت: مقاومت و فداکاری مردم شهیدپرور استان زنجان و شهرستان خدابنده را فراموش نمی‌کنیم مردم شهیدپرور این استان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند.
کد خبر: ۹۹۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 06 October 2021

سردار جهانبخش کرمی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده گفت: تیپ ۲۱۶، تیپ انصارالمهدی، بسیجیان، پاسداران و جهادگران و رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها خط‌شکن بودند و در راه دفاع مقدس از خاک و ناموس کشور بسیار ایثار گری کردند.

وی با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان و رزمندگان و نیروهای مسلح با روحیه شلمچه‌ای و خرمشهری گوش به فرمان ولایت فقیه برای دفاع از انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صحنه هستند، اظهار کرد: باید این مهم در کشور تقویت شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: تیپ انصارالمهدی در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی، خط‌شکن بودند و مقاومت و فداکاری کردند

کرمی با بیان اینکه مقاومت و فداکاری مردم شهیدپرور استان زنجان و شهرستان خدابنده را فراموش نمی‌کنیم، ابراز داشت: مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان در فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند، افزود: مقام معظم رهبری بیان داشتند شروع حرکت خنثی‌سازی فتنه‌ها از زنجان و تبریز آغاز و در تهران به پایان رسید.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه‌های بسیاری داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد، گفت: امروز به برکت ولایت و خون شهدا و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است.

کرمی تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود و فرهنگ و روحیه شهادت باید در جامعه پر رنگ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار