نماینده، ولی فقیه در استان زنجان گفت: اولویت هزینه‌کرد زکات فطره، معیشت نیازمندان است.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ 07 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در جلسه شورای زکات استان زنجان، با اشاره به اینکه بحث افزایش زکات پرداختی و پیشرفت خوب کار‌ها نشان از همکاری میان بهزیستی و کمیته امداد و انسجام امور دارد، اظهار کرد: امیدواریم امسال با همان انسجام همیشگی جمع‌آوری و توزیع زکات فطره انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد از مصارف فقرا یک ریال هم مجوز هزینه‌کرد در بخش کارکنان و سایر امور جاری این نهاد را ندارد، بیان کرد: از ابتدای فعالیت کمیته امداد، کار بر این روال بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان گفت: براساس فتوای همه مراجع، اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا و نیازمندان است.

وی به اهمیت تبلیغات به‌ویژه برای زکات از طریق برنامه‌های صداوسیما اشاره کرد و افزود: اگر با تبلیغات درست عملکرد خود را به گوش مردم برسانیم و اعتماد مردم را جلب کنیم، مشارکت آن‌ها را در برنامه‌های مختلف خواهیم دید.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ورود صداوسیما به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: باید از این ظرفیت به‌صورت بهینه و به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و اضافه کرد: انتظار داریم در این‌باره اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود، چون احساس می‌کنم افرادی از این کار مطلع نیستند، چه بسا در صورت اطلاع بیشتر مردم، مشارکت از این هم بیشتر شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار