استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان شرایط خوبی را در خصوص واکسیناسیون دارد،گفت: پوشش طلایی هفته واکسیناسیون استان از سه روز پیش آغاز شده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 26 September 2021

فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: طی روزهای آینده روند بیماری کرونا در استان زنجان کند شده و باید این مهم حفظ شود.

وی با بیان اینکه باید شمار مراکز تجمیعی فعال از ساعت ۲۰ تا ۲۴ افزایش یابد، اظهار کرد: باید خدمات رسانی به گروه‌های هدف بدون وقفه انجام شود.

استاندار زنجان گفت: وضعیت کنونی خوب کرونایی نیز نباید گول زننده باشد و به معنای عادی انگاری شرایط تصور شود.

حقیقی با بیان اینکه هیات‌های مذهبی نیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند چرا که تجمعات می‌تواند فاجعه‌ای دیگر را در استان رقم زند، تاکید کرد: استان شرایط خوبی را در خصوص واکسیناسیون دارد.

وی ابراز داشت: مردم استان در نظر داشته باشند فراخوان برای واکسیناسیون افراد بالای ۱۵ سال اعلام شده و زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

استاندار زنجان ابراز داشت: شمار بیماران در پیک پنجم نسبت به پیک چهارم در این استان کاهشی بود و پوشش طلایی هفته واکسیناسیون استان از سه روز پیش آغاز شده است.

حقیقی با بیان اینکه برای تحقق پوشش جمعیت هدف، افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون، سرعت بخشی تزریق واکسن که هفته‌ها و روزهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است، افزود: مشارکت حداکثری مردم در پوشش بالای واکسیناسیون اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیش از ۹۰ درصد برسد، تصریح کرد: کنترل و مدیریت کرونا در گرو همکاری‌های بین بخشی بوده که در ادامه کار نیز مشارکت مردم به ویژه توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی امری مهم تلقی می‌شود.

استاندار زنجان به هدف گذاری استان برای پوشش ۷۰ درصدی واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و یاد آور شد: این استان با توجه به آمار روزانه تزریق واکسن به این مهم نایل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار