رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از ۷۴ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و بیش از ۷۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۷۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 27 June 2021

به گزارش تابناک زنجان به نقل از خبرگزاری مهر، پرویز قزلباش در گفتگو در این باره گفت: تاکنون بیش از ۸۵ هزار و ۳۰۰ دوز واکسن در استان زنجان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته و با ورود واکسن‌های داخلی میزان تزریق واکسن به ۱۰ هزار دوز می‌رسد، اظهار کرد: پایگاه خودرویی و پیاده واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه شرکت برق در شهرک کارمندان، پایگاه هلال احمر واقع در هنرستان، پایگاه پیام، در هتل پیام، پایگاه مدیریت بحران شهرک الهیه و پایگاه امام علی (ع) سه راه امجدیه ۶ مرکز فعال شهر زنجان برای تزریق واکسن کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و یاد آورشد: واکسیناسیون گروه‌های پرخطر به خوبی در حال انجام است.

قزلباش تاکید کرد: با اعلام وزارت بهداشت با تامین واکسن روند واکسیناسیون شتاب بیشتری گرفته و گروههای هدف در سنین پایین‌تر و بالای ۶۰ و یا ۶۵ سال واکسینه می‌شوند.

وی ابراز کرد: دوز دوم واکسن واکسیناسیون برای گروههای ۷۰ سال به بالا و گروه‌های جامانده آغاز شده و همچنان این روند ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از ۷۴ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال و بیش از ۷۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار