رئیس اتحادیه اغذیه‌ فروشان زنجان تاکید کرد
از آغاز ماه مبارک رمضان 15 مرکز پخت و عرضه حلیم در زنجان فعال است، . این مراکز در مناطق مختلف فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 10 June 2017
رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان زنجان با اشاره به ابراهیمی با اشاره به اینکه نظارت‌های لازم بر واحدهای پخت حلیم در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، تصریح کرد: حلیم زنجان سالم است و از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت حلیم در زنجان کیلویی 7 هزار تومان است، گفت: همچنین قیمت آش نیز در انواع مختلف 5 هزار تومان در شهر زنجان است.

ابراهیمی گفت: تا کنون موردی از تخلف بهداشتی در واحدهای حلیم‌پزی که از سوی اتحادیه تعیین شده مشاهده نشده است و شهروندان می‌توانند با اطمینان کامل حلیم و آش مورد نظر خود را از این واحدها تهیه کنند.

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت حلیم در زنجان کیلویی 7 هزار تومان است، گفت: همچنین قیمت آش نیز در انواع مختلف 5 هزار تومان در شهر زنجان است.

رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان زنجان در ادامه به بحث فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها طی ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت:  تنها در مسیر خیابان خیام تا جاده تهران تعدادی از واحدها مجاز به فعالیت دارند.

لازم به ذکر است، در مسیر خیابان خیام تا جاده تهران به صورت 15 روز، 15 روز در دو بخش غرب و شرق خیابان اقدام به فعالیت دارند که آمار آنها تقریبا 70 واحد است.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار