نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان مطرح کرد
علی خاتمی گفت: امام علی(ع) در فرمایشات شان این مسئولیت ها، ریاست ها و مدیریت ها را میدان مسابقه و امتحان دانسته اند و همچنین قرآن کریم نیز این مدیریت ها را مسئولیت های مقطعی و دوره ای توصیف کرده است.
کد خبر: ۴۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 07 June 2017
علی خاتمی گفت: تمامی انسان ها از پیامبران تا انسان های عادی همگی در معرض امتحان الهی قرار دارند و  مدیران باید همواره به یاد داشته باشند که ایام کوتاه و گذرای مدیریت و مسئولیت آنها، آزمون الهی است و هیچ‌کدام از عناوین و موقعیت ها ماندگار نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت حضور گسترده و مستمر مدیران در میان مردم و نیز در صفوف نمازهای جمعه و جماعات به ویژه در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: حضور مدیران ارشد و میانی و شهرستانی در اجتماعات عمومی و در بطن جامعه و میان مردم، از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و از توصیه های عموم مراجع است.

خاتمی، امام خمینی (ره) را عامل عزت، هویت و سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: مردمی بودن مدیران، نشان دهنده صداقت در رفتار و عملکرد آن هاست. مدیران و مسئولین نظام باید ضمن حفظ جایگاه و شأن اداری خود، در میان مردم حضور داشته باشند و در دسترس مردم قرار گیرند؛ چراکه حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومت و مدیریتی مردم سالارانه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  به بیان تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه به عنوان سربازان نظام و ولایت، بدون هیچگونه وابستگی و تمایل جناحی، در خط ولی امر مسلمین قرار دارند و فارغ از خطوط جناحی و تشریفات، باید همواره در میان آحاد مردم حضور داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار