در دیدار با گروه سرمایه‌گذاران چینی عنوان شد؛
در حال حاضر یک شهرک صنعتی آماده با همه مجوزهای لازم در نزدیکی خط ترانزیت و خط انرژی استان وجود دارد که سرمایه‌گذاران چینی می‌توانند طرح‌ها و پروژه‌های خود را در آنجا با شرایط مناسب از جمله معافیت‌های مالیاتی و احداث کنند
کد خبر: ۳۰۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 09 October 2016
استاندار زنجان گفت: استان زنجان این آمادگی را دارد یک شهرک صنعتی آماده با همه مجوزهای لازم برای احداث شهرک صنعتی ویژه چینی‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران چینی قرار دهد.

اسدالله درویش‌امیری در دیدار با گروه سرمایه‌گذاران چینی افزود: لایحه‌ای از طرف دولت مبنی بر تصویب منطقه ویژه اقتصادی برای استان زنجان و هفت استان دیگر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است که در صورت تصویب آن، زمینه حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیش از پیش در این استان فراهم خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر یک شهرک صنعتی آماده با همه مجوزهای لازم در نزدیکی خط ترانزیت و خط انرژی استان وجود دارد که سرمایه‌گذاران چینی می‌توانند طرح‌ها و پروژه‌های خود را در آنجا با شرایط مناسب از جمله معافیت‌های مالیاتی و ... احداث کنند و در صورت تصویب مجلس برای منطقه ویژه اقتصادی زنجان، فوراً از تسهیلات و شرایط آن نیز بهره‌مند شوند.

درویش امیری امنیت را از اساسی‌ترین شرایط برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: به خاطر موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی مطلوب، همچنین انسجام و همدلی مناسب بین بخش‌های مختلف حاکمیتی در استان زنجان، شرایط فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

در این نشست استاندار زنجان دستور لازم برای انجام مقدمات تحویل ۲۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی برای شروع به کارگروه اقتصادی چینی تا زمان بررسی و تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار