استمداد از جامعه خیرین و رسانه ها؛
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سرانه مستمری کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان خیلی کم است.
کد خبر: ۳۰۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 22 September 2016
هدایت صفری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مستمری که به کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان پرداخت می شود نسبت به سایر استان ها خیلی کم است. 

وی اظهار کرد: سرانه ماهانه یک کودک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان بیش از ۱۴۰ هزار تومان است که در استانی همانند قزوین این سرانه بیش از ۳۴۰ هزار تومان است. 

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در بین نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شدند، کمیته امداد بوده که دو ویژگی ممتاز و برجسته دارد که یکی از آنها مزین بودن به نام امام  خمینی(ره) و دیگری مردمی بودن آن است.

صفری تاکید کرد: در فرهنگ دینی و الهی بر رسیدگی به نیازمندان تاکید بسیاری شده است و این مهم در خدمات کمیته امداد به شکل برجسته‌ای قابل مشاهده است و در این میان باید رسانه ها دست کمیته امداد را بگیرندتا کمک های مردم به جامعه هدف افزایش یابد. 

وی گفت: کمیته امداد ریشه در تفکر اسلامی برای شکل‌گیری حکومت دارد و  کاری که هم‌اکنون کمیته امداد آن را انجام می‌دهد. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه مردم زنجان بسیار خیر هستند و در بحث مشارکت های مردمی همیشه پیشقدم هستند. 

صفری جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را ۲۲ هزار خانواده با جمعیت ۴۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این میزان جمعیت چهار درصد جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در فرهنگ دینی و الهی بر رسیدگی به نیازمندان تاکید بسیاری شده است و این مهم در خدمات کمیته امداد به شکل برجسته‌ای قابل مشاهده است.

صفری تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرد. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار