حجت الاسلام پناهی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: از مکتب امام علی (ع) می آموزیم که دولت ها بایستی فارغ از نگاههای حزبی و قبیله گراینه برای خدمت بیش از پیش به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۲۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 31 August 2016
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره به اهمیت تقویت روحیه خدمتگذاری در خادمان ملت اظهار داشت: بدون شک رفتار دولت مردان و مسئولین با ملت باید بر اساس سفارشات امام علی (ع) به مالک اشتر باشد.

 حجت الاسلام علی پناهی افزود: دولت شهید رجایی مصداق دولت خدمتگذار برای ملت است و طبعا این دولت نخستین دولت تاریخ انقلاب بود که به صورت مکتبی و در آن دوران بحرانی توانست به صورت شایسته ای به مردم خدمت کند و خاطره خوشی را از مدیریت اسلامی در ذهن ملت ایران باقی گذارد.

وی افزود: اینکه مدیران در هر صحنه ای در دسترس  و در خدمت مردم باشند یک رفتار حسنه و ارزشمند است و طبعا توصیه بنده به تمام مدیران این حضور در صحنه و خدمتگزاری به مردم است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با تاکید بر اهمیت در صحنه بودن مدیران گفت: اگر یک مدیر تنها پشت میز نشین باشد طبعا نمی تواند در مردم ذهنیت مثبتی را ایجاد کند لذا مدیران برای تسخیر قلب های ولی نعمتان خود که همان آحاد ملت شریف ایران هستند باید در هر لحظه در صحنه عمل و خدمت حاضر و در دسترس مردم باشند.

حجت الاسلام پناهی بابیان اینکه در جامعه ای که ما هستیم گاها مردم از بی عدالتی ها سخن می گویند، اظهارکرد: از جمله ویژگی های بارز حکومت امام علی(ع)، عدالت طلبی او است، کـه زبـان زد عـام و خاص است و همگان حتی مخالفین او به آن اعـتـراف دارنـد. امـام در اجـرای عدالت هرگز مصلحت اندیشی نمی کـرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان در پایان با تجلیل از تلاش های صورت گرفته در هفته دولت گفت: بنده امیدوارم که تمام دولتها فارغ از نگاههای حزبی و قبیله ای بتوانند تا آخرین لحظه عمر خود در خدمت نظام و مردم باشند و لذا دولت یازدهم نیز در این ماههای آخر باید فارغ از مساله انتخابات در عرصه خدمت به مردم بیش از پیش کوشا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار