تابناک زنجان گزارش می دهد;
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان اظهار داشت: در تلاشیم تا تاکسی های شهر زنجان با نصب دستگاه مکان نمای GPS و همچنین کارت‌خوان قادر به ارائه خدمات جدیدی باشند.
کد خبر: ۲۸۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 29 August 2016
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان با اشاره به طرح مدرن سازی  و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان اظهار داشت: در تلاشیم تا تاکسی های شهر زنجان با نصب دستگاه مکان نمای GPS و همچنین کارت‌خوان قادر به ارائه خدمات جدیدی باشند.

مهدی مهاجری افزود: بدون شک اجرای این طرح به پیمانکاری واگذار حواهد شد که بتواند به روزترین خدمات را ارائه کرده و توان سازگاری با شرایط را داشته باشد.

وی  ادامه داد: طبعا اجرای این طرح و نصب تجهیزات برای رانندگان هزینه‌های جزیی در بر دارد اما هزینه این طرح از محل تراکنش‌ها تامین می‌شود.

مهاجری با اشاره به تعداد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان را 2 هزار و 369 دستگاه اعلام و تاکید کرد: این تعداد مجموع همه خودروهای گردشی، 133، بانوان، ویژه و ون را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فعلا برنامه‌ای برای توسعه تعداد ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان ندارد، تصریح کرد: نوسازی ناوگان فرسوده در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان در پایان با تاکید بر وجود 700 دستگاه تاکسی فرسوده در سیستم حمل و نقل شهری زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا طرح جایگزینی خودرو نو با فرسوده در زنجان جا گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار