انتقاد نماینده خدابنده از وضعیت نامناسب اینترنت;
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: شهرستان خدابنده با بیش از 180 هزار نفر جمعیت از ظرفیت های مناسب ICT برخوردار نیست.
کد خبر: ۲۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 21 August 2016
امروزه شبکه جهانی اینترنت با ضریب نفوذی 50 درصدی خود در کشور ما به یکی از مهمترین ارکان تاثیرگذار اجتماعی و سیاسی کشور بدل شده است بطوری که امروز بنا بر آمارها تنها در یکی از شبکه های ارتباطی فضای مجازی بیش از 30 میلیون کاربر حضور فعال دارند.

خوشبختانه امروزه نه تنها اینترنت در حوزه سیاسی و اجتماعی دارای آثار متعددی است بلکه در حوزه افتصاد هم توانسته است مواهب و شگفتی های فراوانی را برای بخش عظیمی از جامعه کشور به ارمغان آورد.

با این حال هنوز هم روستاها و مراکز کمتر توسعه یافته زیادی را می توان یافت که از نعمت اینترنت محروم باشند.

در این رابطه نماینده مردم شهرستان خدابنده با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش مخابراتی و اینترنتی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان خدابنده با بیش از 180 هزار نفر جمعیت از ظرفیت های مناسب ICT برخوردار نیست .

احمد بیگدلی افزود: متاسفانه در بخش عمده ای از روستاهای این شهرستان تلفن ثابت فعال نبوده و ارائه نمی باشد.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که تعداد 200 روستای شهرستان خدابنده از  پوشش مناسب اپراتور همراه اول هم محروم هستند بطوری که در برخی از این روستاها امکان ارتباط وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت دسترسی اهالی این مناطق به اینترنت گفت: متاسفانه شهرهای خدابنده از جمله شهر قیدار ارتباطات اینترنتی با مشکلات و قطعی‌های مکرر روبرو است.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تعداد پایین مراکز ارائه دهنده خدمات ICT روستایی اظهار داشت: اینکه حدود 25 درصد کل روستاهای شهرستان خدابنده دارای دفاتر ICT روستایی هستند و لازم است که برای تحقق اهداف توسعه شهرستان این رقم به 100 روستا توسعه داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار