تابناک زنجان گزارش می دهد;
مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اهمیت توسعه ظرفیتها و توانمندیهای علمی و بصیرتی بسیجیان و پاسدارن گفت: سپاه و بسیج الگوی ثبات و توانمندی انقلاب اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۲۷۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹ 14 August 2016
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان زنجان در مراسم معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه نمایندگی در مجموعه سپاه و بسیج اظهار داشت: حرکت در مسیر انقلاب و ولایت از جمله اصلی ترین و مهمترین وظایف پاسداران و بسیجیان است.

حجت الاسلام متین افزود: بدون شک گرچه وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب و ارزش هاست اما سپاه قبل از پاسداری از دیگران باید از خودش صیانت و پاسداری کند.

وی تاکید کرد: امروز اگر در اوج حملات دشمنان اسلام و انقلاب ، نظام و کشور ما سر افزار و عزتمند است بدون این موفقیت ها به ثمره وجود ولی فقیه است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی پناهی از پژوهشگران حوزه علوم سیاسی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان معرفی و از زحمات حجت الاسلام گلشنی مسئول سابق این دفتر تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام پناهی در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان ماهنشان اظهار داشت: شهرستان ماهنشان یکی از مستعدترین شهرستانهای استان زنجان در حوزه رشد و توسعه است و طبعا سپاه و بسیجیان در این عرصه خطیر می توانند دارای نقش ارزنده و بی بدیلی باشند.

وی تاکید کرد: بدون شک یکی از مهمترین اولیت بنده در این مسئولیت خطیر توقیت ظرفیتهای سپاه و بسیج در ابعاد بصیرتی و علمی است که در این حوزه سعی خواهم کرد که از همکاری و همراهی اساتید برجسته کشور و استانی بهره گیری نماییم تا انشاءالله مجموعه سپاه و بسیج بتواند بیش از گذشته در مسیر توسعه و تعالی شهرستان شهید پرور و ولایت مدار ماهنشان ایفای نقش نماید.

پناهی در پایان تصریج کرد: بنده معتقدم که شهرستان ماهنشان سرزمین گنج های پنهان است و باید با تمام توان در راستای شناسایی و معرفی ظرفیتهای معنوی و اجتماعی این خطه گهربار تلاش نمود.
 
در پایان لازم به ذکر است که از جمله سوابق حجت الاسلام علی پناهی می توان به مسئول عقیدتی و سیاسی نمایندگی ولی فقیه در مجتمع اقشار و متخصصین به سازمان بسیج اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار