مرد همسایه که متهم به آزار و اذیت دختر 14 ساله همسایه است، در جلسه بازپرسی منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۲۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱ 13 August 2016
چهارشنبه هفته گذشته خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کردند که دختر 14 ساله‌شان پس از مشاجره خانوادگی، از خانه فرار کرده است. بعد از آن زن همسایه‌شان به مقابل خانه‌شان آمده و مدعی شده که شب گذشته دختر فراری در خانه آنها بوده است. در ادامه مرد همسایه احضار و در بازجویی مدعی شد: دختر جوان تلفنی و پیامکی با من درددل می‌کرد. من از ماجرای گم شدن وی خبری ندارم، چون همسرم پیامک‌های او را دیده، سراغ خانواده دختر نوجوان رفته و ادعا کرده من دختر نوجوان را به خانه آورده‌ام.

در ادامه ماموران دختر نوجوان را با کمک خواستگارش در قراری صوری دستگیر کرده و تحویل خانواده‌اش دادند.

با تحقیق از دختر نوجوان معلوم شد او تلفنی و پیامکی با مرد همسایه حرف می‌زده و درددل می‌کرده است. زمانی که از خانه فرار کرده، با وی حرف زده و بعد همراه مرد همسایه به خانه او رفته است، اما این مرد با زور او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. همچنین مردم همسایه مدعی شده که دختر نوجوان را آلوده به ویروس ایدز کرده است.

با توجه به اظهارات وی، مرد همسایه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران نزد بازپرس محمدمهدی مرشدلو منتقل و در جریان تحقیقات قضایی مدعی شد که دختر نوجوان را به خانه نبرده و مورد آزار و اذیت قرار نداده و دختر نوجوان دروغ می‌گوید و برای اینکه از او شکایت نکند موضوع ایدز را مطرح کرده است. تحقیقات تکمیلی از وی برای رازگشایی از این ماجرا ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار