گزارش تابناک زنجان از تحرکات پیش انتخاباتی ذولت یازدهم;
با حکم رئیس جمهور ،جمشید انصاری که از مهر سال 92 استاندار زنجان شده بود به کار خود پایان داد و برای تصدی پست معاونت ریاست جمهوری عازم تهران شد.
کد خبر: ۲۷۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۱ 03 August 2016
روز گذشته خبر جابجایی استاندار زنجان در رسانه ها منعکس شد اما این خبر برخلاف تصور عموم دور از انتظار نبود و از ماهها پیش گمانه زنی های محفلی در این مورد آغاز شده بود.

جمشید انصاری که وی را می توان سهمیه جریان اصلاحات در دولت یازدهم نامید با حکم رئیس جمهور در حالی به مقام معاونت ریاست جمهوری رسید که دیگر کمتر از یکسال تا پایان عمر دولت تدبیر و امید بافی مانده است و در این واپسین ماه ها بیش از هر زمانی حامیان دولت نگران سرنوشت خود و کاندیدای مطبوعشان در انتخابات ریاست جمهوری بهار 96 هستند!

از این رو این تغییر را نمی توان به عنوان تلاش دولت برای بهبود شرایط استان زنجان ارزیابی نمود بلکه این جایجایی و انتصاب بیشتر رنگ و بوی سیاسی دارد و آنگونه که تحلیل گران سیاسی اعلام می کنند حسن روحانی با این دست جابجایی ها و انتصابات درصدد جلب دوباره اعتماد جریان اصلاحات به دولت خود است.

البته نباید از این نکته نیز غافل شد که انتقال انصاری به تهران ثبات سیاسی در زنجان را تا حدود زیادی بر هم خواهد زد و هم آنگونه که اخبار و شواهد اثبات می کند جابجایی های گسترده ای در سطح نهادهای حاکمیتی استان اتفاق خواهد افتاد.

در پایان باید اشاره نمود که با همه این اوصاف و اهمیت انتصاب یک مدیر زنجانی به معاونت ریاست جمهوری که حاکی از تعهد و تخصص بالای وی است، اما خبر جابجایی انصاری در بین مردم واکنش خاصی را ایجاد نکرد زیرا برخلاف تصور اولیه عموم در مهر ماه 92 این استاندار بومی در دوران تصدی خود بر مسند استانداری نتوانست آنگونه که باید انتظارات مردم را برای توسعه اقتصادی تامین نمایید!

دیدگاههای خود را در مورد استاندار سابق زنجان و دوران تصدی با تابناک زنجان در میان گذارید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار