معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان:
معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان زنجان گفت: نمایندگان حقوقی و اصحاب رسانه تأثیر بسزایی در آگاه‌سازی مردم‌ دارند.
کد خبر: ۲۵۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 23 June 2016
بشیر مقدمی ظهر چهارشنبه در جلسه هم  اندیشی نمایندگان حقوقی ادارات، سازمان و شرکت‌ها، افزود: نمایندگان حقوقی باید در آگاه‌سازی جامعه نسبت به حقوق خود، تلاش کنند.

وی به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در احقاق حقوق مردم اشاره کرد و یاد آور شد: امروز در کشورهای پیشرفته به این نتیجه رسیده‌اند که تنها قوه قضائیه و پلیس نمی‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم  مؤثر باشد.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان زنجان به نقش خواص، روحانیون، اتاق اصناف در آگاه‌سازی مردم و احقاق حقوق  آنها اشاره کرد و افزود:  در این میان دهیاری‌ها هم نیز نقش بسزایی در آگاه‌سازی مردم  نسبت به حقوقشان دارند.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان به پرداخت نشدن حق بیمه کارگر از سوی شرکت‌ها  اشاره کرد و افزود: این کار مورد رضایت خداوند نیست.

مقدمی تصریح کرد:  امروز در کشورهای پیشرفته به این نتیجه رسیده‌اند که تنها قوه قضائیه و پلیس نمی‌توانند در پیشگیری از وقوع جرم  مؤثر باشند و باید عزمی همگانی برای مقابله با جرم شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان حقوقی و اصحاب رسانه تأثیر بسزایی در آگاه‌سازی مردم‌دارند، گفت: باید فعالان اجتماعی نسبت به آگاه‌سازی مردم تلاش کنند.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان زنجان یاد آور شد: زنجان ازنظر حقوقی در سطح پایینی در مقایسه با برخی از استان‌ها است و باید همه آحاد جامعه با فرهنگسازی رسانه‌ها نسبت به حقوق خود آگاه شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار