در راستای اجرای طرح کنترل عرضه مواد دخانی
معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افزایش نظارت و کنترل بر واحدهای عرضه مواد دخانی خبر داد و گفت: 200 پروانه خرده‌فروشی در استان زنجان صادر شده است.
کد خبر: ۲۳۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 23 May 2016
میرعلی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر یک از واحدهای عرضه مواد دخانی در استان زنجان باید در کنار داشتن پروانه کسب، پروانه خرده‌فروشی نیز دریافت کنند که در این راستا از حدود 600 پروانه در حال حاضر 200 پروانه صادر شده است.

وی با اشاره به لزوم کسب مجوز خرده‌فروشی در کنار داشتن پروانه کسب برای واحدهای عرضه‌کننده مواد دخانی در استان زنجان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر این واحدها 200 پروانه خرده‌فروشی صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از 25 اردیبهشت‌ماه طرح برخورد با واحدهای عرضه مواد دخانی بدون مجوز در استان زنجان تشدید می‌شود، گفت: اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از 25 اردیبهشت‌ماه نظارت‌های خود را عرضه‌کنندگان مواد دخانی آغاز کرده است.

وی با بیان تشدید طرح نظارت بر اخذ پروانه خرده‌فروشی عنوان کرد: از یکم خرداد‌ماه این طرح به شکل سراسری در استان زنجان اجرا می‌شود.

مسیبی با اشاره به ممنوعیت عرضه سیگار به افراد زیر 18 سال خاطرنشان کرد: در راستای کنترل مصرف مواد دخانی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: هر یک از واحدهای عرضه‌کننده مواد مخدر باید در اسرع وقت به دریافت پروانه خرده‌فروشی اقدام کنند چراکه در صورت مشاهده تخلف با واحدها متخلف برخورد به عمل می‌آید.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: نظارت بر عرضه البسه و پوشاک نیز در راستای مبارزه با عرضه کالاهای داخلی با مارک خارجی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: افزایش نظارت و برخورد با واحدهای متخلف عرضه‌کننده پوشاک و البسه که در زمینه فروش البسه با مارک تقلبی اقدام می‌کنند به منظور حمایت از فروشندگان داخلی به عمل می‌آید.  
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار