رئیس کمیسیون مناسب‌سازی شورای شهر زنجان:
رئیس کمیسیون مناسب‌سازی شورای شهر زنجان : به دنبال بهره گیری از تجربیات جهانی در خوزه مناسب سازی خدمات شهر الکترونیک زنجان هستیم.
کد خبر: ۲۲۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 10 May 2016
رئیس کمیسیون مناسب‌سازی شورای شهر زنجان در حاشیه نشست کمیسیون مناسب سازی شورای اسلامی شهر زنجان و در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره به اهمیت توجه به اصول مناسب سازی شهری اظهار داشت: توجه به اصول مناسب سازی شهری به نوعی تکریم تمام آحاد و اقشار جامعه محسوب می شود. 

پریسا شعبانی افزود: یکی از مهمترین مواد کنوانسیون جهانی رعایت حقوق معلولین ماده رعایت برابری و همچنین دسترس پذیری یکسان برای عموم شهروندان است که تنها توجه به این دو بند می تواند به شکل فزانیده ای موجب تحقق شعار عدالت شهروندی در جامعه ما شود.
  
وی ادامه داد:خوشبختانه در حوزه مناسب سازی شهری تاکنون با همراهی دستگاههای اجرایی استان و شهرستان توانسته ایم گامهای موثری را برداریم که یک نمونه شاخص آن در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات شهرداری الکترونیکی در حال انجام است.

شعبانی با اشاره به تلاش سازمان فناوری اطلاعات شهرداری زنجان در راستای اجرای پروژه های حوزه مناسب سازی الکترونیکی گفت: تاکنون خدمات مختلفی از سوی حوزه فاوای شهرداری ارائه شده است که در تلاشیم بر تعداد و کیفیت آنها بیفزاییم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پایان با تاکید بر الگو برداری از تجربیات موفق جهانی در حوزه مناسب سازی الکترونیکی گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم در حوزه مناسب سازی الکترونیکی حداقل تمام استانداردهای تعریف شده توسط کنسرسیوم جهانی وب را خدمات الکترونیکی شهرداری و شورای شهر پیاده سازی نمایم. 

لازم به ذکر است که کمیسیون مناسب سازی شورای اسلامی شهر زنجان تنها مجموعه مدیریت شهری مشارکت کننده در نشست تدوین سند ملی توانمند سازی الکترونیکی معلولین می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار